Η Ατλαντική Ένωση με γνώμονα πάντοτε την πληρέστερη κάλυψη του πελάτη δημιούργησε ολοκληρωμένα, ευέλικτα και προνομιακά προγράμματα ασφάλισης κατοικιών και επιχειρήσεων
Επικοινωνήστε με τον Ασφαλιστικό σας Σύμβουλο ή με τα κεντρικά μας γραφεία.
1. Να δηλώσετε το συμβάν και στον ΚΛΑΔΟ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ της ΑΤΛΑΝΤΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ (Τηλ.2107454072 – Fax 2107454232) ή στον ασφαλιστικό σας σύμβουλο
2. Να δηλώσετε το συμβάν στην Αρμόδια Αστυνομική Αρχή (όταν συμβεί κλοπή)
Καλύπτεται η ασφαλισμένη περιουσία σε αξία ανακατασκευής αν πρόκειται για κτήριο και σε αξία αντικατάστασης με καινούργιο αν πρόκειται για περιεχόμενο.
Ως αξία ανακατασκευής ορίζεται το άθροισμα των τετραγωνικών μέτρων του ασφαλισμένου ακινήτου και των βοηθητικών και κοινόχρηστων στεγασμένων χώρων του επί της τιμής που ορίζεται ανά τ.μ. στον πίνακα κόστους κατασκευής.
O σεισμός παρέχεται υπό τις εξής προϋποθέσεις:
Μπορείτε να ασφαλίσετε την εξοχική σας κατοικία με το απλό πρόγραμμα ασφάλισης εξοχικών κατοικιών. Εάν ασφαλιστεί ή είναι ήδη ασφαλισμένη η κύρια κατοικία σας στην εταιρίας μας, μπορεί να παραχωρηθεί το πλήρες πρόγραμμα δευτερεύουσας - εξοχικής κατοικίας.
Η χρήση των προνομιακών αυτών παροχών, γίνεται με την επίδειξη του ασφαλιστηρίου συμβολαίου και της ταυτότητάς σας στο ταμείο κατά τη διαδικασία εξόφλησης
Είναι η υπηρεσία που παρέχει υποστήριξη και βοήθεια σε κάθε ατύχημα, που καλύπτεται από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο , ανεξάρτητα από το εάν ευθύνεται ο ασφαλισμένος ή όχι. Η κάλυψη της Φροντίδας Ατυχήματος παρέχεται στην Ελλάδα , 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο σε συνεργασία με την MONDIAL ASSISTANCE. Καλέστε στο 10234 ή εναλλακτικά στο 2107470001 και ένας εξειδικευμένος συνεργάτης της εταιρίας μας θα αναλάβει :
Η Ατλαντική Ένωση συμμετέχει στο σύστημα Φιλικού Διακανονισμού, παρέχοντας στους ασφαλισμένους της τη δυνατότητα αποζημίωσης από την εταιρία τους στην περίπτωση που εμπλακούν σε ατύχημα με υπαιτιότητα άλλου οχήματος.
Για την αποζημίωση σας μέσω Φιλικού Διακανονισμού θα πρέπει απαραίτητα να ισχύουν οι εξής προϋποθέσεις:
Έντυπο Φιλικής Δήλωσης Τροχαίου Ατυχήματος
Σημείωση: Η συμπλήρωση του εντύπου Φιλικής Δήλωσης Τροχαίου Ατυχήματος δεν είναι υποχρεωτική.
Ωστόσο η εταιρία μας συστήνει στους ασφαλισμένους της να συμπληρώνουν το έντυπο καθώς έτσι επιταχύνεται η διαδικασία αποζημίωσης τους.
Η Φιλική δήλωση συμπληρώνεται από τους εμπλεκόμενους οδηγούς ξεχωριστά με τα πλήρη στοιχεία τους. Πρέπει να έχει αναλυτική περιγραφή του συμβάντος καθώς και σχεδιάγραμμα του τόπου ατυχήματος. Το έντυπο θα πρέπει να υπογραφεί από τους εμπλεκόμενους οδηγούς και να κρατήσει ο καθένας από ένα αντίγραφο το οποίο θα προσκομίσει στην ασφαλιστική του εταιρία.
Το έντυπο Φιλικής Δήλωσης δεν υποκαθιστά την δήλωση ατυχήματος η οποία θα πρέπει να υποβληθεί από τον ασφαλισμένο στην εταιρία του ταυτόχρονα με τη Φιλική Δήλωση.
Η εταιρία μας, μετά την υποβολή της δήλωσης, αναλαμβάνει την επικοινωνία με την ασφαλιστική εταιρία του υπαιτίου οδηγού προκειμένου να λάβει την έγκριση για την αποζημίωση του ασφαλισμένου.
Η εταιρία προτρέπει τους ασφαλισμένους της σε περίπτωση ατυχήματος να καλούν τη φροντίδα ατυχήματος. Ο συνεργάτης της φροντίδας που θα έρθει στον τόπο ατυχήματος θα συμπληρώσει όλα τα απαραίτητα έντυπα και μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά θα τα αποστείλει άμεσα στην εταιρία, γλιτώνοντας από τον ασφαλισμένο χρόνο και κόπο.
Είναι γνωστό ότι ένα τροχαίο ατύχημα δεν είναι ποτέ ένα ευχάριστο γεγονός.
Εξυπηρετηθείτε από την παροχή των Συνεργαζόμενων Συνεργείων επισκευάζοντας το όχημά σας στις μεγαλύτερες Αντιπροσωπείες της αγοράς σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη και πολύ σύντομα σε όλη την Ελλάδα.
Κάνοντας χρήση της παροχής αυτής έχετε τη δυνατότητα να αποκαταστήσετε άμεσα τις Υλικές Ζημιές του οχήματός σας όταν εμπλακείτε σε ατύχημα για το οποίο δεν ευθύνεστε (μέσω Φιλικού Διακανονισμού) ή σε περιπτώσεις Ιδίων Ζημιών (Μικτή), Μερική Κλοπή, Πυρός, Φυσικών Φαινομένων.
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 210 7454000
Η Ατλαντική Ένωση έχει επιλέξει ένα ευρύ δίκτυο αξιόπιστων συνεργείων το οποίο αποτελείτε από Αντιπροσωπείες και επιλεγμένα Γενικά Συνεργεία, με σκοπό την άμεση και υπεύθυνη εξυπηρέτηση σας , χωρίς εκταμίευση χρημάτων από εσάς και χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες.
Αν είστε Ασφαλισμένος μας ,
Αν σας έχει προκαλέσει ατύχημα ασφαλισμένος μας,
Τα οφέλη είναι σημαντικά :
ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ ΚΟΝΤΙΝΟΤΕΡΟ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 10234 ή 2107454000.
Σε περίπτωση θραύσης κρυστάλλων, θα πρέπει να υποβάλετε δήλωση στην Φροντίδα ατυχήματος, εάν δεν καλέσετε την φροντίδα ατυχήματος θα πρέπει να υποβάλετε εντός 8 (οκτώ) εργάσιμων ημερών την δήλωση σας :
Στη συνέχεια θα πρέπει να κλείσετε ραντεβού με πραγματογνώμονα ο οποίος θα επιθεωρήσει το όχημα πριν την επισκευή στο συνεργείο που έχετε επιλέξει.
Εναλλακτικά, εάν δεν επιθυμείτε να εκταμιεύσετε χρήματα για την αποκατάσταση της ζημιάς και θέλετε να αποφύγετε την ανωτέρω διαδικασία, μπορείτε να επιλέξετε ένα από τα συνεργαζόμενα με την εταιρία μας συνεργεία.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε στο 10234 ή στο 210 7470001
Οποιαδήποτε στιγμή χρειασθείτε την Οδική Βοήθεια, εάν έχετε την κάλυψη αυτή στο συμβόλαιό σας, καλέστε στο 10234 ή/και 210-7470001 (24ωρη εξυπηρέτηση).
Συνεργαζόμενη εταιρία: (MONDIAL ASSISTANCE)
Επικοινωνήστε με τα Κεντρικά γραφεία της Εταιρίας μας καθώς και με τα Υποκαταστήματα μας σε Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο Κρήτης μια ημέρα πριν αφήσετε το όχημα σας για επισκευή στο συνεργείο , προκειμένου ο εξειδικευμένος συνεργάτης μας να καταγράψει τις ζημιές του οχήματος σας.
Εναλλακτικά μπορείτε να αποστείλετε email : vhclaim@atlantiki.gr αναγράφοντας :
( διευκρινίζεται ότι για το ραντεβού η εταιρία θα πρέπει να ενημερώνεται τουλάχιστον 1 εργάσιμη ημέρα πριν, και το όχημα να βρίσκεται στο συνεργείο από τις 09:00πμ-17:00μμ ).
Η χρήση των προνομιακών αυτών παροχών, γίνεται με την επίδειξη του ασφαλιστηρίου συμβολαίου και της ταυτότητάς σας στο ταμείο κατά τη διαδικασία εξόφλησης
Γιατί η Ατλαντική Ένωση, με 50 χρόνια παρουσίας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, με την τεχνογνωσία της και με τον υψηλότερο δείκτη φερεγγυότητας μεταξύ των ασφαλιστικών εταιρίων γενικών ασφαλίσεων και ζωής, αποτελεί την πλέον αξιόπιστη λύση για την προστασία των αγαπημένων σας προσώπων και της περιουσίας σας.
Μπορείτε μέσω των προγραμμάτων που διαθέτουμε (υγείας-αποταμιευτικά-προστασίας)
Ανάλογα με το πρόγραμμα που θα επιλέξετε, υπάρχουν όρια ηλικίας.
Τα ασφάλιστρα μπορούν να καταβληθούν, μέσω πάγιας χρέωσης του τραπεζικού σας λογαριασμού, με ταχυπληρωμή, με κατάθεση στους τραπεζικούς λογαριασμούς της εταιρίας, μέσω πιστωτικής κάρτας.
Η τακτική καταβολή των ασφαλίστρων μπορεί να γίνει κάθε 3, 6 ή 12 μήνες και μηνιαίως μέσω πάγιας χρέωσης λογαριασμού ή πιστωτικής κάρτας.
Μπορείτε να επιλέξετε κάποιο από τα προγράμματα που διαθέτει η εταιρία και το οποίο θα ταιριάζει στις ανάγκες σας.
Η εταιρία μπορεί να ζητήσει ιατρικό προασφαλιστικό έλεγχο, ανάλογα με το ασφαλιστικό πρόγραμμα, το κεφάλαιο, την ηλικία αλλά και την γενικότερη εικόνα του υποψήφιου προς ασφάλιση.
Εάν η νοσηλεία γίνει σε συμβεβλημένο νοσοκομείο, τότε αναλαμβάνει η εταιρία την απευθείας εξόφληση των δαπανών σας. Σε περίπτωση νοσηλείας σε μη συμβεβλημένο νοσοκομείο, το κόστος της νοσηλείας καταβάλλεται από εσάς και στη συνέχεια μας προσκομίζετε τα παραστατικά για να σας εξοφλήσουμε απολογιστικά.
Σας συμφέρει διότι έτσι επιτυγχάνετε μείωση του ύψους των ασφαλίστρων που καταβάλλετε ετησίως.
Με απευθείας επικοινωνία είτε με το τμήμα αποζημιώσεων, είτε με τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο.
Σας οφελεί διότι έτσι υπάρχει η δυνατότητα να μην χρεωθεί το ποσό της απαλλαγής (εάν υπάρχει) ή να σας καταβληθεί bonus συμμετοχής άλλου φορέα.
Απαιτείται η επικοινωνία σας με το συντονιστικό κέντρο της εταιρίας προκειμένου να οριστεί το ραντεβού με το διαγνωστικό κέντρο ή τον συμβεβλημένο ιατρό.